venerdì 15 febbraio 2013

Gnochi de Patata (Gnocchi di patata)


(Verona- Veneto)
1 kg de patate a pasta farinosa, 300g. de farina, 1 ovo intiero, sal q.b.

Dopo aver lavà ben le patate, bisogna cósarle in aqua e con un pirón verificar la perfeta cotura. Se cava via la scorsa, passarle al tamiso e impastarle con la farina, ovo e sal. Laorar ben l'impasto fin che'l deventa sofice (convien butàr un poca de farina su la tòla de laorassion parchè se no se ris-cia che la pasta la se taca). Ora, formar dei bìgoli de pasta alti un deolón, se i taja longhi tri schei, e con un veloce movimento dela man se i fa rugolar su la gratacasóla, dal'alto in basso strucando un poco. Quest' ultima laorassion serve a far tacar mejo el sugo al gnoco. 

Versar i gnocheti in una pignata con l'aqua che bóie e se i pesca con un scolin 'pena i vien de sora. Consàr a piaser, botiér fuso e formaio parmigian, sugo e formaio parmigian, gorgonsola fuso, pastissada de caval par i Veronesi D.O.C.

fonte larenadomila.it

Ingredienti:
kg. di patate farinose
g. 300 di farina
1 uovo intero
sale q.b.
Dopo aver lavato le patate, bisogna cuocerle in acqua e con una forchetta verificare la cottura.
Si toglie la buccia, passarle al passa-verdure e impastarle con la farina, l'uovo e il sale.
Lavorare bene l'impasto fino a che' diventa soffice (conviene mettere un po' di farina sul tagliere di lavorazione, perché sennò si rischia che l'impasto si attacca).
Ora formate dei bigoli di pasta alti un deolòn, si tagliano lunghi 3 soldi, e con un veloce movimento della mano si fanno rotolare sulla grattugia, dall'alto al basso schiacciando un poco.
Quest'ultima lavorazione serve a far aderire meglio il sugo al gnocco.
Versare i gnocchetti in una pentola con l'acqua che bolle e si pescano con un colino appena salgono in superficie.
Condire a piacere, con burro fuso e formaggio parmigiano, sugo e formaggio parmigiano, gorgonzola fuso, pastissada de caval per i Veronesi D.O.C.
(la traduzione in Italiano dal dialetto è mia)